søndag den 26. april 2009

næste scrapdage

Vi er blevet enige om at udvide scrapdagene til 2 pr måned - en hverdags aften og en lørdag.

Jeg har lige forespurgt om vi kan låne lokalet på flg datoer.

13. maj kl 18-22
(alternativ 14. maj kl 18-22)
30. maj kl 10-18
10. juni kl 18-22
13. juni kl 10-18
(alternativ 20. juni kl 10-18)
1. juli kl 18-22

mht. mad om lørdagen, laver vi 'byg-selv-sandwich' som kommer til at koste ca 30-40 pr. næse.
Det er selvfølgelig ikke tvang. Madpakker, take-out mm. er også velkommen :)
Man skal selv sørge for drikkelse, slik mm.
kaffe og te skal jeg nok tage med.
og hvis nogle vil bage en kage, tage frugt med eller lign. vil det være skønt :) Ellers kan vi måske skiftes til at tage noget med?

Om lørdagen vil vi hver gang gennemgå og afprøve en ny teknik. Og vi vil have en lille udfordring.
Hverdagsaftenen er ren scraphygge...

Jeg håber at se en hel masse til næste scrapdag :)
Jeg skriver lige når jeg har hørt fra kommunen vedr. datoer...
.

2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til næste gang. Jeg vil lave glimmermist teknik visning og tage sillouhetten med, så kan i prøve den og blive forelsket ;)

    SvarSlet
  2. mums, det vil jeg glæde mig til :D

    SvarSlet